Retur
S.C. Horeca Solution S.R.L. comercializează produse din categoria alimentare, băuturi, aparatură și accesorii. Conform legislației în vigoare (Ord. 130/2000 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță – art. 12, pct. a) și Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20.05.1997 privind protecția consumatorilor cu privire la contractele la distanță – art. 3, pct. (2), primul paragraf – contractele de furnizare de produse alimentare, băuturi sau alte bunuri de consum curent, livrate consumatorului, nu pot fi denunțate unilateral.
Pentru produsele alimentare și băuturi nu se ofera posibilitatea de retur decat in cazul in care produsul/produsele sunt neconforme din punct de vedere cantitativ și calitativ.
Produsele din categoria echipamente și accesorii pot fi returnate in termen de 14 zile de la data livrării, printr-o notificare prealabila către Vânzător la adresa de email office@coffeemarket.ro.
Costurile aferente returnării produselor vor fi suportate de către Cumpărător.
Pentru retur, Cumpărătorul poate alege orice tip de serviciu de transport.
Adresa la care se va face returnarea produselor este:
Jud. Ilfov, Str. Apusului nr. 3B, Sat Cățelu, Comuna Glina, cod postal 077105 – cladirea CSS24.
Dupa returnarea produselor, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea acestora cu alte produse din oferta website-ului www.coffeemarket.ro. În caz contrar, contravaloarea acestora va fi restituită Cumpărătorului în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii returului de către Vânzător.
Garanții
Produsele comercializate prin intermediul www.coffeemarket.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului și in momentul livrării sunt însoțite de factura fiscală. Vânzătorul nu oferă alte garanții pentru produsele comercializate pe website, în afara celor prevăzute de producători și de lege.